مدلسازی اطلاعات ساختمان ایران

مدلسازی اطلاعات ساختمان ایران

توسعه فناوری بیم مدلسازی اطلاعات ساختمان
مدلسازی اطلاعات ساختمان ایران

مدلسازی اطلاعات ساختمان ایران

توسعه فناوری بیم مدلسازی اطلاعات ساختمان

آشنایی با نرم افزار Autodesk Revit MEP

آشنایی با نرم افزار Autodesk Revit MEP

آیا شما نیز علاقمند به دانستن اطلاعات نرم افزار Revit MEPبرای طراحی و مدلسازی پروژه های مکانیکی، الکتریکی و یا لوله کشی هستید؟

ما پاسخ به این پرسش و همچنین اطلاعاتی در مورد منابع آموزشی برای یادگیری چگونگی استفاده از Revit MEP را برایتان فراهم کرده ایم.

نرم افزار Revit MEP چیست؟

رویت مپ از سری نرم افزارهای تحت BIM(مدلسازی اطلاعات ساختمان) از کمپانی Autodesk برای متخصصین رشته مکانیک و طراحان ساختمان ایجاد شده است. MEP مخفف Mechanical(مکانیکی)، Electrical(الکتریکی)، Plumbing(لوله کشی) که سه شاخه اصلی رشته های مهندسی تأسیساتی است می باشد.

با استفاده از BIM برخلاف CAD(Computer Aided Drafting)، رویت مپ قادر به مدیریت اطلاعات پویا در مدل های هوشمند است که به سیستم های ساختمانی پیچیده اجازه می دهد تا به دقت طراحی و در کوتاهترین زمان مستندسازی شوند. هر مدل هوشمند ایجاد شده توسط Revit MEP نماینده ی یک پروژه ی کامل است که در یک دیتابیس واحد ذخیره می شود. مدل تولید شده با این روش قادر است تا تغییرات ایجادشده در یک بخش از مدل را به صورت خودکار به سایر نقاط مدل ابلاغ کند و نتیجه ی آن افزایش بهره وری در کاربران این نرم افزار است.

ادامه مطالب در لینک زیر

http://iranbim.com/autodesk-revit-mep/

#بیم #بی_آی_ام #BIM #اتودسک #Autodesk #رویت #Revit #آرشیتکچتر #Architecture #کپلر #Kepler #استراکچر #Structure #مپ #MEP #ویرچوال_اینوایرومنت #Virtual_Environment #ناویس_ورک #Naviswork #ربوت_استراکچر #Robot_Structure #اینفرا_ورک #Infra_work #ادونس_استیل #Advance_Steel #ادونس_کانکریت #Advance_Concrete #اسکچ_آپ #Sketch_up #آرشیکد #Archicad #دیزاین_بیلدر #Design_Builder #تکلا_استراکچرز #Tekla_Structures #بنتلی_آرکیتکچر #Bentley_Architecture #راینو_بیم #Rhino_BIM

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.