مدلسازی اطلاعات ساختمان ایران

مدلسازی اطلاعات ساختمان ایران

توسعه فناوری بیم مدلسازی اطلاعات ساختمان
مدلسازی اطلاعات ساختمان ایران

مدلسازی اطلاعات ساختمان ایران

توسعه فناوری بیم مدلسازی اطلاعات ساختمان

چند نکته جهت شروع کار با BIM

چند نکته جهت شروع کار با BIM

طی دهه ی گذشته،مزایای استفاده از BIM و کار با BIM بر اکثر دولت ها در سراسر جهان آشکار گردیده و به طور فزاینده ای در حال رشد است واستفاده از BIM در انجام پروژه های عمومی افزایش یافته است. از آغاز سال ۲۰۱۶در بریتانیا قانونی وضع شده که نیازمند BIM سه بعدی مشترک(همگانی)در بخش پروژه های عمومی می باشد.

دیگر کشورها از جمله فنلاند،نروژ،برزیل،چین،کره،سنگاپور و ایالات متحده ی آمریکا نیز قوانین مشابهی وضع کرده اند. اتحادیه ی اروپا نیز اخیرا طی صدور بیانیه ای  استفاده از BIM در پروژه های عمومی را به ۲۸ کشور زیر مجموعه ی خود توصیه کرده است.

نه تنها دولت ها و مجامع عمومی در پی استفاده از BIM هستند،بلکه شرکت ها و صنایع خصوصی نیز علاقه مند به کار با تیم های آشنا بهBIM  می باشند.حتی در برخی کشورها که دولت تا کنون استفاده ازBIM را رسمی قلمداد نکرده است،پیمانکارانی هستند که از این تکنولوژی در پروژه های خصوصی خود استفاده میکنند.

ادامه مطالب در لینک زیر

http://iranbim.com/how-to-start-using-bim/

#بیم #بی_آی_ام #BIM #اتودسک #Autodesk #رویت #Revit #آرشیتکچتر #Architecture #کپلر #Kepler #استراکچر #Structure #مپ #MEP #ویرچوال_اینوایرومنت #Virtual_Environment #ناویس_ورک #Naviswork #ربوت_استراکچر #Robot_Structure #اینفرا_ورک #Infra_work #ادونس_استیل #Advance_Steel #ادونس_کانکریت #Advance_Concrete #اسکچ_آپ #Sketch_up #آرشیکد #Archicad #دیزاین_بیلدر #Design_Builder #تکلا_استراکچرز #Tekla_Structures #بنتلی_آرکیتکچر #Bentley_Architecture #راینو_بیم #Rhino_BIM

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.